Популар Постс

Избор Уредника - 2019

Да води

ДРАГА НАША МАЈКА!

Диван празник који данас славимо даје нам прилику да још једном изразимо бескрајну захвалност за све што сте учинили за нас.

Драге колеге, драги пријатељи!

Двадесет седмог новембра, 21. новембра, славимо наш професионални празник - Дан запосленика пореских власти Руске Федерације.

За ове скоро три.

О томе се расправљало на свечаном састанку окружне пореске инспекције, посвећеном Дану службеника пореских власти Русије 21. новембра.

Шеф Инспектората Савезне пореске службе Русије за окрузи Свеволозхск Валери Котлиаров.

24. и 25. новембра у Лењинграду ће бити одржани свечани догађаји посвећени Мајчином дану, дворац Виборг ће бити домаћин двадесетог локалног историјског читања, а регионални фестивал-такмичење одржаће се у Отрадном.

57 регионалних стручњака успјешно је завршило програм обуке предсједника.

Током 2018. године, обука у оквиру Предсједничког програма, коју је организовао регионални фонд за обуку, одржана је лично и у одсуству.

Лењинградска област негативно процењује закон који омогућава савезним градовима да одложе прелазак на нова правила за прикупљање и одлагање смећа.

Документ је разматран у првом читању државе.

Додатна средства из регионалног буџета издвојена су за побољшање поузданости водоснабдијевања у областима Кировски, Слантси и Виборг.

Према одбору за стамбене и комуналне услуге Лењинградске регије, средства у износу од 447.

23. новембар у 14.30 часова у културном и забавном центру "Иузхни" отвориће се изложба "Нека никада неће бити рата!" (Лењинградска област, Всеволозхск, Московскаа ул., 6.

23. новембра у 12 часова у Сосновоборском политехничком колеџу одржаће се регионални празник студената струковних образовних организација Лењинградске регије „Златне руке - 2018“ (Лењинградска област, град Соснови).

Министарство за економски развој Русије је завршило прихватање пријава од субјеката Руске Федерације да учествују на такмичењу "Најбољи МФЦ Русије 2018". Лењинградска регија учествује у три номинације.

ТВ Вести 24, новости Вести

упдате рсс невс оф тхе хоур Ɔ Најновије вести о дану и сату, РСС новости о новостима данас и сада, директни линкови на главне вести на мрежи.

РСС невс феед Вести ру вести.ру

Вести ручни Вести ру, онлине новине и ТВ Вести 24 ВГТРК.

ТВ Вести 24 РСС феед Про формата и Вести ру арцхиве

И ИАНДЕКСГ ГООГЛЕ@ МАИЛ.РУ

ЦЛАССМАРКС. ВКОНТАКТЕ . ФАЦЕБООК . ТВИТТЕР

Вести ФМ

Невс 24

ТАСС вести часова, Россијскаја Газета, Интерфак, Регнум, РБЦ, Ведомости, Лента ру, Росбалт, Правда, Известија, Руска линија, Синдикат Русије и Белорусије БЕЛТА, Аргументи и чињенице, Коммерсант, Газета ру, Инфокс, Руски планет, Реедус, Индепендент Новине, православље и мир, Спорт Екпресс, Форбес, ИноСМИ и ИноПресс. Вести ТВ вијести 24, Лифе Невс, Русија Русх, НТВ, Звезда, Канал 5, РенТВ, Новоросија. Вести дана радио Вести, РСН ФМ, Орфеј.

Званичне вести Русије од председника, Думе и Министарства унутрашњих послова, тематске вести дана аутомобила и пољопривредне пољопривреде, медицине и науке, војне и правне.

Вести 365 РСС новости садрже још Финам и Банке ру, Р-Спорт, светске вести Глас Америке и Немачки талас, то укључује медијске агрегаторе Иандек, Рамблер и Маил вести о сату. Смисао новости Медиаметрикс је одвојен.

Сва издања програма "Новости" са вестима о Русији и свету сада на Бротв-у

24 сата, 7 дана у недељи, постоје многи политички, друштвени, духовни и културни догађаји за које су заинтересовани милиони људи. “Вести” је информативни програм који вам говори све што вам је потребно да знате и открије актуелне теме. Програм се емитује свака 3 сата тако да гледалац може примити нове или ажуриране информације. Из мноштва инцидената и парцела, одабрано је оно што је заиста занимљиво људима и оно што је важно.

Главни лидери су: Ернест Мацкевициус и Сергеи Брилев. Да би се припремио материјал, десетине новинара учествује у изради програма како би се радња преносила гледаоцу из различитих дијелова свијета. Репортери раде иу мирним градовима и на мјестима гдје се догађају војни сукоби. Понекад по цену живота, новинари информишу људе о важним догађајима. Тако су најзлогласније смрти били Антон Волосхин и Игор Корнелиук, који су пратили рат у Украјини.

Програм "Вести" периодично излази са хитним издањима која су посвећена главним догађајима који су се десили. Неки од њих су: пад авиона А321 у Египту, терористички напади у Паризу, састанак “Нормандије четворке” у Минску, пад малезијског Боеинга. Недавно су у 20:00 сати главне теме програма „Вести“ биле: бомбардовање Сирије и борба против ИСИЛ-а, проблем избјеглица у Европи, економска ситуација у Русији, Украјина, терористичка пријетња, Америка.

Семантичка својства

  1. водите покрет, означавајте пут, помозите некоме или присилите некога да оде, крећете се у одређеном правцу (на покрету који је учињен једном или у одређеном правцу, за разлику од сличног, види главно поглавље) аре Где си леад ?
  2. да води, да буде главни, да буде вођа Да води састанку
  3. поставите, изведите нацртани предмет у одређеном правцу ерс Градитељи леад пут до новог објекта.
  4. са креатором. помакните нешто у одређеном смјеру ◆ Погледајте како он води поклоните се жицама.
  5. имати одређени правац роад Овај пут води до храма.
  6. да има последице, да изазове последице. Пушење води погоршању здравља.
  7. изведите, изведите неку радњу. Држава води рат на два фронта.
  8. предност спорта на предностима бодова оф До краја другог периода гостујући тим лед са резултатом 2: 0.
  9. посебни облици због промена у унутрашњој структури ◆ Не постоји пример употребе (види препоруке).
  10. тихо пратите некога, пратите кретање објекта посматрања ◆ Нема примјера употребе (види препоруке).
  11. са сопственом заменицом преузмите било какво понашање Леад иоурселф гоод!
  1. дирецт
  2. то леад
  3. лаи
  4. честим мове
  5. често. указати
  6. леад
  7. имају предност
  8. фоллов

Сродне ријечи

  • именице: увод, увод, одржавање, вожња, излегавање, излегање, легло, биљка, узгајивач, институција, увод, извест, извод, превод, превод, понашање, поводац, ожичење, диригент, диригент
  • придеви: водећи, водећи, излегање, сатни механизам, фабрички, транслациони, бихевиорални, подесиви
  • глаголи: леад, ентер, цоцк, донеси, донеси, старт, лајм, донеси, превести, водити, водити, нацртати, узгајати, улазити, улазити, улазити, возити, водити, доносити, доносити, доносити, доносити, довести гет, старт, гет, бе кновн, харасс, харасс, ханг, трансфер, транслате, транслате, телл, леад, леад, леад, ханг
  • именице: продукција, производни радник, производна жена, произвођач, произвођач, производ, дериват, погон, серво, регистар, збрајало, редукција,
  • придеви: продуктивни, продуктивни, вођени
  • глаголи: производити, производити, водити, доносити, част, поштовање, водити, водити, довести, доносити,

Етимологи

Долази из праслава. * ведти, од мачке. између осталог догодило се: ст.-слава. да води, (грчки ,γω, απαγω), аоп. бринг (фром * вддс), Руссиан, Укр. олово, олово, болг. Веда, Словенск. вести, чешки веду, вест, словак ведием, виест, полск. виесћ, ин.-пуддле вјесћ. Релативно лит. веду, веџиау, вести, латвијски. веду, прслук "олово, ожени" (уп. стари-руски. води жену у "удати"), древно-пруски. венде (упореди с основом прошлости, вр. Арт. Слав. Ведасх), лит. веде, Латвиан. дијалект. веде, др.-инд. вадхун г. “Невеста, (млада) жена”, авест. вађу- - исто, ирл. федим "водећи, носећи", авест. вађаиеити "води, води," вероватно и алб. вјетх "крађа, крађа" (аор. водха). Одавде до возње, обода, као и других. водио "жену, супружника", руски разлог, војвода, усп. лит. вада "разум, разум", јаут-вада "разлог због којег се води вол." Коришћени подаци речник М. Васмера. Погледајте Референце.

Идиоми и стабилне комбинације

  • Енглисхен: леад
  • Германде: фüхрен
  • Румунскиро: дуце
  • Финскифи: јохтаа
  • Чешкицс: вест
  • Енглисхен: леад, пресидепрекоцхаир
  • Германде: леидесет
  • Финскифи: јохтаа, ветаа
  • Енглисхен: бехаве
  • Германде: сицх бенехмен

Види такође

  • МФА: [вʲесʲтʲɪ]
  • именска или оптужна плурална именица поруку "Дакле, канал" Добре вијести "ће преносити" Да води са поља “и извештаји о другим радним потхватима. "Дајте нам" вести из поља "" (2003) // "Топ Сецрет", 8. април 2003. (цитиран од стране Националног корпуса руског језика, види референце)

  • генитивни, дативни или приједложни облик сингуларне именице поруку Ате провокатори Георге Гапон и Роман Малиновски су чекали на књижевност то леад о себи, иако после смрти, у роману живота Клима Самгина од стране његовог савременог Максима Горког, у његовим “Незгодним мислима” и причи “Царамор”, којој се Николај Бухарин дивио. “Инстигатори историје” (2002) // “Култура”, 8. април 2002. (цитиран од стране Националног корпуса руског језика, види референце)

90с Едит

Креатори програма били су: Евгениј Киселев, Олег Добродеев, председник Све-руске државне радио-телевизије - Олег Поптсов и генерални директор Све-руске државне радио-телевизије - Анатолиј Лисенко.

Прво издање програма "Вести" емитовано је 13. маја 1991. године у понедјељак у 17:00 сати и трајало је 10 минута. Водитељ овог издања била је Светлана Сорокина, бивша водитељица програма „600 секунди“ [3]. Ово издање је прво започело свој радни канал РТР. На овај дан изашли су још два броја Вести у 20:00 и 23:00, сваки од њих по 15 минута.

Од сутрадан, 14. маја 1991. године, програм Вести почео је да излази свакодневно у 20:00 и 23:00 часова, сваки са по 15 минута. Програм су водили бивши запосленици програма ТСН Јевгениј Киселев, Јуриј Ростов, Александар Гурнов, Владислав Флиарковски и Светлана Сорокина, први директор програма био је Олег Добродејев, бивши замјеник главног уредника Централног информативног бироа СССР-а [4]. Јуриј Ростов и Светлана Сорокина водили су 8-часовно издање, Евгениј Киселев и Александар Гурнов - 11-часовно издање, а Владислав Флиарковски - суботња издања [5]. Поред већ познатих новинара, у програмском тиму су били широко заступљени млади новинари, сниматељи, уредници и редитељи - многи од оних који су радили у тадашњој Вести тек су почели студије на новинарском одјелу Московског државног универзитета [6].

У поређењу са програмом Времја и другим информативним програмима совјетске телевизије, Вести су били иновативни у смислу представљања информација и били су оштри, прецизни и кратки [7]. Програм је имао изражен опозициони карактер, тако сугласан с временом реструктурирања [7], говорио је о лидерима земље "као људима", без атрибута и клишеа својствених совјетској телевизији [8]. На почетку парцеле појављују се умрли са назнаком иницијала имена и пуног презимена дописника или уредника, понекад и оператера и продуцента звука. После неуспеха Државног комитета за ванредне ситуације, новопечени ТВ канал и програм почео се претворити у нови, сада пост-совјетски званичник, од заправо опозиционих медија, који се противе совјетској државној служби. У том контексту, многи излагачи и дописници Вести почели су да напуштају програм на останкинском каналу 1 Иогору Јаковљеву [6]. У јесен 1991. године, Јевгениј Кисељов је поднио оставку из Вести и убрзо постао водећи недјељни информативни и аналитички програм Итои. Сергеј Доренко (бивши дописник "Вести") је постао водитељ ноћног издања. Чак и касније, Алекандер Схасхков (раније дописник Вести) постао је водећи дипломац ноћи.

Од 30. децембра 1991. године, треће издање Вести је додато у 14:00 часова у трајању од 15 минута.

Од 20. јануара 1992., четврти број Вести у 8:00 почео је емитирати, такођер са временским распоредом од 15 минута. Предавачи су били Арина Шарапова и Сергеј Возианов (бивши дописници Вести).

У пролеће 1993. Јуриј Ростов, Александар Гурнов и Владислав Флиарковски именовани су за дописнике Вести у Сједињеним Америчким Државама, Великој Британији и Израелу [9]; Светлана Сорокина. У јесен 1993. Александар Шашков напустио је руску телевизију и прешао на НТВ, где је постао домаћин ноћног издања информативног програма телевизијске куће НТВ „Данас“.

Од 10. јануара 1994. издање Вести је одгођено за 23:20.

18. јануара 1994., јутарње издање Вести одложено је до 7:00 и почело се емитовати (а не у пре-склопљеној верзији, као што је то било раније) [9].

Од 4. априла 1994. године четврто издање Вести у 11:00 почело је да се емитује у трајању од 5 минута, а пуштање Вести радним даном у 14:00 је одгођено до 16:00.

Дана 4. јула 1994. године, дневни лист Вести је одложен са 11:00 на 12:00, а ноћ са 23:20 на 23:00. У јесен исте године завршена је инсталација сопственог информационо-техничког комплекса. Сада, након што је напустио мали студио у Останкину, "Вести" су почели емитирати из властитог студија на Иамскоие Полие [9], који је настао заједно с Низоземцима. Такође, Вести је први информативни програм у Русији који се емитује из редакције [7].

3. октобра 1994. ујутро је почело емитовање јутарњег издања програма Вести у 8:00, а 22. новембра 1994. враћено је Вести у 14:00.

Дана 10. јануара 1995., пуштање "Вести" у 16:00 је одложено до 17:00, а његово време је било 10 минута.

Седмог издања Вести 17. јануара 1995. године додано је радним данима у 7:00 сати, а тајминг је трајао 10 минута.

Од 2. априла 1995., питање Вести у 11:00 је поново одгођено до 12:00 сати.

10. априла 1995. године "Вести" у 7:00 је отказан.

Од 3. маја 1995. поново је укинуто питање Вести у 14:00.

Од 03.07.1995. Године, тема Вести поново је обновљена у 14:00, емисија у 12:00 је поново почела да се емитује у 11:00, а њен термин је повећан на 15 минута, а 10. јула 1995. поново је смањен до 5 минута.

Од 28.08.1995. Године, емисија Вести у 11:00 је поново проширена на 15 минута.

Од 1996. године, "Вијести" су почеле да се удаљавају од концепта "емоционално обојене вијести" [9] и прелазе на "суздржано и уравнотежено представљање информација" [7]. Светлана Сорокина напустила је 21. новембра 1997. Руску телевизију, Нелли Петкова је у суботу постала домаћин емисије Вести. Након тога, Светлана Сорокина се пребацила на НТВ [10], а Алекандер Гурнов је предводио ТВ компанију ТСН, производећи информативне програме за ТВ-6 [11]. Владислав Флиарковски је предводио телевизијску компанију која је производила публицистичке програме за РТР канал и постала водитељ једне од њих (“Детаљи”), а годину дана касније напустила је РТР, одлазећи у ТВ компанију “ТСН”.

Од 24. новембра 1997. године, уместо у 23:00 часова, почело је да се појављује ноћна емисија Вести пола сата касније - у 23:30, од ​​17. августа 1998. године - у 0:00, а од 18. јануара 1999. - према плутајућем распореду у интервалу од 0 : 00 до 1:00.

Оцјене "Вести" почеле су падати [7]. Недавно настали приватни телевизијски канали ОРТ и НТВ, који су привукли велику пажњу гледалаца, више нису дозвољавали државној телевизији да несумњиво води у информативном пољу [12]. Кремаљске структуре и кустоси почели су да захтевају исправну покривеност свих догађаја са званичног становишта, штавише, РТР није учествовао у готово никаквом информационом рату у коме су први и четврти канал редовно учествовали тих година [12]. Као резултат тога, од краја деведесетих година прошлог века, Вести су напокон постали полу-званични карактер [12]. Један од ретких случајева када је Вести крајем деведесетих заиста привукао пажњу гледалаца и јавности, била је емисија у ноћи између 17. и 18. марта 1999. [13] видео траке, коју је заробио тадашњи генерални тужилац Руске Федерације Иури Скуратов (или особа сличног изгледа ) [14], забављано с проституткама [15] [16]. У фебруару 1999. године, Вестин домаћин Михаил Пономарев упутио је писмо предсједнику и влади земље, гдје је оптужио руководство Све-руске државне телевизије и радио-дифузне компаније о "потпуној неспособности, намјерном, методичком уништењу програма Вести и РТР канала у цјелини и покушајима увођења политичке цензуре на канал" и позвао је руководство Све-руске државне телевизије и радио-дифузне компаније, на челу са Михаилом Схвидкимом, да поднесе оставку. То је довело до уклањања Пономарева из управљања издањима, док је он остао у служби Све-руске државне телевизије и радио-дифузног друштва као политички посматрач [17] [18].

Од 1. августа 1999. године, телевизија Вести постаје самостално федерално државно унитарно предузеће [9]. У исто време, на крају приче, новинари су почели да изговарају пуна имена и презимена чланова посаде, завршавајући са речју "Вести" или "Кс Биро Вести" и, ако је потребно, назив града или земље. С 6 сентября 1999 по 18 февраля 2000 года «Вести» выходили в рамках утреннего канала «Доброе утро, Россия!» в 7:00, 8:00 и 9:00, а ежедневные выпуски — в 13:00, 17:00, 19:00, 21:00 [19] и 1:00. В субботу «Вести» выходили два раза (13:00 и 21:00), а в воскресенье — один (13:00). Также «Вести» первыми в России перешли на круглосуточный режим производства выпусков — они начали выходить в прямом эфире вне зависимости от московского времени. Выпуск в 21:00 стали вести по два ведущих сразу: Анастасия и Сергей Дадыко — одну неделю, Олег Алалыкин и Ольга Кокорекина — другую неделю.

В октябре 1999 года программу покинули Михаил Пономарёв [20] и Анна Павлова. Они перешли на ТВ-6, где стали принимать участие в работе обновлённой Службы информации ЗАО «МНВК ТВ-6 Москва». Чуть позже с РТР на ТВ-6 также перешёл ведущий программы Александр Сапожников.

2000-е годы Править

31 января 2000 года председателем ВГТРК становится бывший генеральный директор НТВ Олег Добродеев [21] [22] . С 21 февраля [23] , выпуски «Вестей» стали выходить по следующему графику: по будням — в 6:00, 7:00, 8:00, 9:00, 13:00, 17:00, 20:00 и 0:00 [24] (20 марта 2000 года последний из выпусков был перенесён на 23:00 [25] [26] ), по выходным — в 13:00 и 20:00. Истовремено, програм у потпуности мења састав лидера [27] [28]. Из истог периода, у данима парламентарних и председничких избора, нон-стоп су почели да излазе на много сати (обично од 20:00 до 3:00) информативни канал „Вести. Избори-20КСКС ”[29], што укључује директне емисије и извјештаје из изборних сједишта кандидата, а од 2007. - и емисије уживо из студија политичких емисија [30] [31].

Од 31. јула 2000. године, питање је у 13:00 почело да се појављује сат времена касније, а питање је враћено у 11:00. Као резултат тога, од овог тренутка, програм је почео да иде на распоред, који је постојао до 1999. године: у 6:00, 7:00, 8:00, 9:00, 11:00, 14:00, 17:00, 20: 00 и 23:00. Од 6. октобра 2000. године, Вести су престали да буду независно правно лице и били су интегрисани у структуру РТР ТВ канала [9]. Тако је створена Дирекција информационих програма "Вести". У исто време, на почетку извештаја, имена чланова посаде или уредника који су радили на причама више нису били назначени, одговарајућа плоча која је представљала дописника појавила се само када је била у оквиру (такође је била одсутна у периоду 2001–2010).

Долазак Добродејевљева имао је позитиван утицај на рејтинг и утицај Вести - многи ексклузивни материјали програма државног канала, као што је покривање катастрофе Курскове нуклеарне подморнице или последњи интервју са заробљеним Чеченским побуњеником Салманом Радујевом, буквално је надмашио конкуренцију из других руских ТВ канала. ]. Вести о догађајима у земљи и свијету често су изазивали критике новинара. Неки су критиковали информативну политику Вести за превелику пажњу која се посвећује “паркетним” вијестима (радне посјете предсједника и премијера) [34], док су друге створиле “крвну оцјену” за себе у вријеме националних трагедија [35] [36].

Од 12. фебруара 2001. почео се емитовати програм "Вести-Москва", посвећен животу у московској регији [9]. Први пут је изашла у 20:30 након вечерње емисије "Вести". Временом се повећао број издања програма.

Од 15. септембра 2001. године, у вези са почетком нове телевизијске сезоне на РТР-у, време од 26-минутног броја у 20:00 сати је повећано на 34 минута. Такође је промењен дизајн програма [37].

Током ФИФА Светског првенства 2002. године, од 1. јуна до 22. јуна, дневне емисије програма изашле су у 10:00, 15:00 и 17:30 (неколико минута пре или непосредно после утакмица).

Од 26. августа 2002. године, од лансирања јутарњег канала „Добро јутро, Русија!“, Јутарње емисије „Вести“ почеле су да излазе двапут чешће - сваких пола сата, док је њихово време такође смањено за пола - са 10 на 5 минута. Истовремено, саопштења регионалних ГТРК, која су раније имала оригинална имена, добила су име по Вести-Москва као: "Вести-Урал", "Вести-Воронезх", "Вести-Дон", "Вести-Саратов", "Вести" -Перм "," Вести-Волгоград "," Вести-Соутх Урал "," Вести-Пенза "," Вести-Самара "," Вести-Тула "," Вести-Киров регион "," Вести-Ставропол "," Вести-Риазан "," Вести-Приморие "," Вести-Иркутск "," Вести-Калуга "," Вести-Новосибирск "," Вести-Кубан "," Вести-Краснојарск "и тако даље.

Након отказивања ноћног издања програма Вести-Москва у 23:20, од ​​26. августа до 14. новембра 2002. године, издање Вести је тада објављено од понедељка до четвртка. Након тога је почео да се појављује програм Вести +.

Од марта 2003. године, након увођења 24-сатног емитовања на каналу "Русија", питање је почело да се објављује у 5:00. Испрва је разбио емисију канала Еуроневс на два дијела. Затим, у августу исте године, почео је да отвара програм „Добро јутро, Русија!“.

Од 10. јануара 2006. године, програмска издања у 11:00 су титлована у траци. Дана 6. марта исте године, у 17:00 сати додани су титлови. Дана 11. маја 2008. године, титл се појавио у издању у 14:00, док је проблем у 17:00 почео да иде без тикера. Ово паковање се користи и данас.

Од 15. маја 2006. године, двоје људи је почело објављивати питање Вести у 20:00 сати [38]. Трајање је такође повећано на 40 минута [39].

Од 2006. до 2012. године, емисије Вести у 3:00 и 5:00 по московском времену одлазиле су на канал Вести (касније - Русија-24).

Од 2010 Едит

Дана 5. септембра 2010. године ажуриран је цијели бренд Вести. Промењени сцреенсавер, дизајн и студио.

Од 4.10.2010. До 16.03.2012. Године, издање Вести умјесто 17:00 сати објављено је у 16:00 сати као детаљан дневник догађаја. Према речима особља Русије-1, такве промене омогућиле су потпунију и бржу информацију гледалаца о најважнијим догађајима дана, као и ојачању јединства информационог простора земље (у многим регионима објављивање у 16:00 је издато као завршно издање Вести). Излазак је почео да води два пара водећих, који су уследили сваке друге недеље након недељу дана, као што је то био случај у 20:00 [40].

Од 29. августа 2011. програм Вести почео се појављивати у америчкој верзији канала РТР-Планет у 20:00 и 11:00 по Нев Иорку. Прво водство била је Анастасиа Белаиа.

Од 19.03.2012. Године у 17:00 часова почело је појављивање броја „Вести“ уместо 16:00. Од 9. јануара 2013. године ово питање је почело да представља један излагач уместо два, а 27. маја исте године смањено је са 30 минута на 10.

26. августа 2013. године, Вести + ноћна издања су отказана. Од 17. октобра 2013. године, уместо њих, на ТВ-у Русија-24 (у фебруару 2014. - такође на Русији-1), Вести ће изаћи у 23:00. Сада програм води Станислав Натанзон, који је заменио дописника Све-руске државне телевизије и радиодифузне компаније Максима Кишелова (бивши дописник Канала један), од фебруара 2017. Антон Степаненко ради са њима (бивши дописник Ратног канала један).

Од 17. октобра 2013. године, визуелни и графички дизајн тема је почео да се мења. Реч “Вести” појавила се у логотипу издања, сужена на слово “Б” и четири вертикалне линије (у октобру 2016. овај симбол је био искључен из сцреенсавера), сцреенсавер је постао детаљнији, а музички аранжман је постао драматичнији. Завршне измјене ступиле су на снагу у априлу 2015. године.

Од 8. септембра 2014. године, издање у 20:00 часова издаје се као засебно издање са сопственим именом “Вести у 20:00”. У САД-у се појављује као "Вести" у 12:00 ЕСТ. Исто питање за Сједињене Државе емитује се као редовна емисија Далеког истока "Вести", емитована на Доубле-1 ТВ-канала Русија-1.

Од 1. децембра 2014. године у европској верзији РТР-Планет ТВ канала, емисија Вести ће бити објављена у 9:00 часова дневно дневно, а не викендом, као и раније.

У јануару 2015. године реконструисан је студијски програм. Уместо одвојених столова са компјутерима, постоје два дуга стола са ЛЕД осветљењем, а балкон за презентера је постао потпуно стаклени.

Од 2. фебруара 2015. године до 19. августа 2016. године, емисија Вести у 17:00 часова проширена је на 55 минута и подељена на два дела, између њих, у 17: 10–17: 30, а касније у 17: 30–17: 50 емитовање регионалне "Вести".

Од 20. априла 2015. године, Вести ће ићи од понедељка до четвртка (од јуна до петка) такође у 9:00 часова током паузе програма Јутарња Русија.

Од 1. јула 2015. године, програм ће бити објављен на ХД-каналу Русија-1 са односом екрана 16: 9 (за канал Русија-1, до 16. јануара 2017. биће 14: 9).

Од 26. априла 2016. године, програмска издања су почела да се издају у ХД квалитету уместо СД.

Од 22. августа 2016. године, због изборних дебата кандидата за посланике Државне думе, трајање емисије у 17:00 сати поново је смањено на 30 минута. Сачуван је чак и након 60-минутног талк схова Јевгенија Попова и Олге Скабеиеве који се појавио 12. септембра у етеру.

Од 5. септембра 2016. године, „Вести у 20:00“ биће објављени у нешто другачијем формату. Сада програм поново води једну особу. Програм такође садржи коментаре економских посматрача Све-руске државне телевизије и радио-дифузне компаније (Татиана Ремезова је на недељу дана, Наил Аскерзаде је на другој седмици). Осим тога, од 10. септембра укинута су дневна издања "Вести у суботу". Они су замењени уобичајеним издањима "Вести", који су исти излагачи као и радним данима.

Од 10. октобра 2016. године, репортажа московских дописника се објављује од понедјељка до суботе у оквиру одвојеног блока "Вести" у 11:00, 14:00 [41], 17:00 и 20:00 (до 29. октобра - такође суботом у 7: 40). Тако је трајање ових питања повећано за 10-15 минута. Од 17. октобра, тема у 14:00 представља истог излагача као и 17:00, а од 24. октобра у јутарњим издањима додан је блок вијести из Москве.

Од 5. новембра 2016. до 14. априла 2018. године, тема је суботом у 8:00 излазила само у Москву и Московску област. У другим регионима, у то време емитован је регионални Вести. 21. април 2018. године, нестао је из радиодифузне мреже.

У септембру 2017. дошло је до дјелимичног ажурирања визуалног дизајна Вести. Ово је утицало на логос програма („Вести у суботу“, „Недеља у граду“, „Вести у 20:00“) и њихове смрти. Први пут је такав дизајн представљен у октобру 2016. године, у почетку у програму "Вести недеље".

7. октобар 2017. године у 14:00 у суботу је затворен програм. Од 16. октобра, "Вести у 20:00" уместо Андреја Кондрасхова, Игор Козхевин је водио, питања у 14:00 и 17:00 током седмице са његовим учешћем била је Татиана Ремезова. 5. новембар је затворен, а недељни број је у 14:00.

Од 14. маја 2018. године Мариа Ситтел је поново водила емисије Вести. Она је заузела место водећих дневних питања.

Од 2. јула до 2. септембра 2018. године издања Вестица напустила су привремени студио, јер је главни студио био у реконструкцији. Њен украс поновио је дизајн главног студија, који се разликовао само на мањој екрани и недостатку собе за вијести. Почев од 11:00 московског времена, 2. септембра 2018. године "Вести" изашли су из модернизованог студија. Издања у 9:00, 11:00 и 14:00, као и програми на источним регијама (1:00, 3:00, 5:00, 7:00 по Москви) од 3. до 8. септембра 2018. наставили су да напуштају привремени студио. Од 9. септембра 2018. сва издања Вести биће објављена у новом студију.

Од 15. септембра 2018. године емисије “Вијести. Јутро "у суботњим издањима програма" Јутро Русије "објављује се у облику једног броја по сату и без регионалне компоненте.

Од 1. октобра 2018. године укупно трајање седмичних издања (укључујући и регионалну јединицу) у 11:00, 14:00 и 17:00 сати је смањено са 53-54 на 40 минута.

Од 8. октобра 2018. године, пуштање у 17:00 сати је ограничено на Москву и Московску област и канал РТР-Планета (сви дупликати), а такође је смањено на 25 минута. У остатку региона емитује се регионална “Вести”.

Тренутни презентери Уреди

  • Дмитриј Киселев (“Вести недеље” од 2012. [42], ноћна издања (“Вести +”) у 2005–2006 [43] [44], понекад у 2006–2008 [45], вечерње емисије 2006–2008. године са Мариа Ситтел)
  • Сергеј Брилиов (“Вести у суботу” из 2008. године, вечерње емисије у периоду 2001–2003, “Вести недеље” у периоду 2003–2007, 2010, издање за источне регионе Руске Федерације и РИЦ-а Русија-24, заменио је Анастасију Белају)
  • Ернест Мацкевициус (“Вести у 20:00” од 2008. [46], дневна издања 2006–2008, “Вести +” 2006–2008. [47] [48]
  • Мариа Ситтел (2001–2003, поподневна издања, 2003–2016, вечерње емисије, 9. мај 2018. са Андрејем Кондрашовом, од 14. маја 2018. у 14:00 и 17:00 радним данима, у 11:00 у суботу)
  • Игор Козхевин (“Вести у 20:00” од 16. октобра 2017., 2001., питања у 16:00 до 17:00 сати 2010–2017)
  • Ирина Россиус (9:00 и 11:00 радним данима, 11:00 у недељу, раније - домаћин ТВ канала "Русија-24")
  • Денис Полунцхуков (9:00 и 11:00 радним даном, 11:00 недељом)
  • Татјана Ремезова (економска колона у "Вести у 20:00", 14:00 и 17:00 радним данима, 11:00 суботом) [46]
  • Евгениј Рожков (14:00 и 17:00 радним даном, 11:00 суботом, „Вести у 20:00“ празницима и летњим данима)
  • Наилиа Аскерзаде (економска рубрика у "Вестима у 20:00") [46]
  • Алекандер Ефремов (Издања за источне регионе Русије, „Вести“ у 9:00 и 11:00 за „РТР-Планет Еуропе“ и „РТР-Планет ЦИС“ на непотпуном распореду и „Вести“ у 20:00 [49] за РТР-Планет УСА »)
  • Оксана Куваева ("Вести +" (2013), издања за источне регионе Русије и "Вести" у 20:00 [49] за "РТР-Планет УСА")
  • Елена Гориаева (издања за источне регионе Русије и "Вести" у 20:00 [49] за "РТР-Планет УСА")

Раније је програм био покренут

  • Јевгениј Киселеов (1991, ноћно издање)
  • Светлана Сорокина (1991–1993, вечерње издање, 1993–1997, издање у суботу увече)
  • Александар Гурнов (1991-1993, ноћно издање)
  • Јуриј Ростов (1991-1993, вечерње издање)
  • Владислав Флиарковски (1991–1993, суботња вечерна и ноћна издања, 1996–1997, поподневна издања)
  • Арина Схарапова (1991–1996, дневно издање)
  • Сергеј Возианов (1991–1996, свакодневно издање, 1997–1999, издања за ТВ канал Култура)
  • Михаил Пономарев (1991–1999, вечерње издање)
  • Сергеј Доренко (1991–1992, ноћно издање)
  • Татјана Кхудобина (1992–2000, ноћно издање)
  • Александар Шашков (1992-1993, ноћно издање)
  • Анатолиј Иаросхевски (1992-1995, дневна, затим ноћно издање, 1997-1998 - "Вести-ПРО")
  • Андреи Писцхаев (1993)да разјасни]
  • Николај Сванидзе (03-04.10.1993 [9], 31.12.1999, 25.04.2007)
  • Евгениј Пискунов (1994–1996, дневни број)
  • Алекандер Сапозхников (1994-1999, дневни број)
  • Олег Алаликин (1995, јутарња издања, 1999–2000, вечерње издање у сарадњи са Олгом Кокорекином)
  • Сергеи Дадико (1995-1999, јутарња издања, 1999-2000, вечерње емисије)
  • Јуриј Новоселов (1995-1996, дневна издања)
  • Дмитриј Борисов (1996-2000, ноћно издање)
  • Алексеј Воробиев (1996–1999)
  • Анастасиа Дадико (1996-1999, поподневна издања, 1999–2000, вечерње емисије)
  • Елена Гориаева (Викходсева) (1997–1999, преглед тиска, 1999–2012, дневна издања, 2004–2005, 2012, Вести +, 2013–2016 - водитељ програма Вести-Москва)
  • Игор Дериугин (1997, поподневна издања)
  • Олга Кокорекина (1997–2000, поподне, касније - вечерње емисије)
  • Анна Павлова (1998–1999, поподневна питања) [50]
  • Сергеј Ким (1999-2000)
  • Владислав Завиалов (1999–2003, јутарње издање)
  • Михаил Зеленски (1999—2001, поподневна питања)
  • Анастасиа Мелникова (2000–2001, дневна издања [51], 2004–2005, регионална питања [52])
  • Евгениј Ревенко (2000–2003, 2008–2012, ноћна издања 2000., вечерња издања 2000–2001, “Вести недеље” 2001–2003 и 2008–2012)
  • Василиј Кикадзе (2000, 2001 [53], издање за суботу)
  • Михаил Антонов (2000–2008, 2014, вечерње емисије)
  • Анна Федотова (2000–2001) [54]
  • Анна Титова (2001–2002, вечер, каснија питања)
  • Милена Симонова (2001–2003, јутарње издање)
  • Викторија Тимофејева (2001–2006, јутарња издања) [55]
  • Елена Мартинова (2001–2008, јутарња, поподневна и ноћна издања) [56]
  • Алексеј Фролов (2001–2005, поподневна питања) [57]
  • Сергеј Пашков (2001-2002, "Вести + Детаилс", 2002-2003, "Вести +")
  • Татјана Алдошина (2001–2002, Вести + Детаљи)
  • Марат Кашин (2002-2006, јутарње издање) [58]
  • Евгениа Цхиркова (2002-2003, јутарње издање)
  • Олесиа Лосева (2003–2004) [59]
  • Наталиа Забузова (2003–2004, јутарња издања) [60]
  • Глеб Друнк (2003—2004, "Вести +") [61]
  • Алексеј Харков (2004–2005, јутарња издања)
  • Ирина Лосик (2005-2006, јутарње издање) [62] [63]
  • Дмитриј Петров (2005-2006, јутарње издање)
  • Светлана Родина (2006)
  • Татјана Александрова (2006–2007, вечерње емисије)
  • Алекандер Алексеев (2006–2007, јутарње издање, 2013, питања за источне регионе Руске Федерације и РТР-Планет УСА)
  • Ирина Муромцева (2006–2007) [64]
  • Андреи Кондрасхов (2006–2017, Вести + 2006–2007, Вести Недели 2007–2008 стално и 2014–2017 у лето, Вести у 8:00 2008–2017 , 9. мај 2018. са Мариа Ситтел) [46]
  • Константин Семин (2007–2010, дневно издање и “Вести +” [65])
  • Марина Ким (2007–2013)
  • Фарида Курбангалејева (2007–2014)
  • Алекандер Голубев (претходно водио колумну "Вести економики", спровео "Вести" у периоду 2008–2012., Пребацио на "ТВ центар")
  • Салима Зариф (2008–2014, сва времена)
  • Васили Зхуравлев (2008, 2011–2014, Вести +, издања за источне регионе Русије и Вести у 20:00 и 23:00 за РТР-Планет УСА, 2008. заменила је Марина Ким)
  • Вера Серебровскаја (2008–2009, тема за источне регионе Руске Федерације и РИЦ „Вести“, замена Салима Зарифа и Марине Ким)
  • Игор Каменски (2008–2014, “Вести. Јутро”, издања за источне регионе Руске Федерације, РИК “Вести” и “РТР-Планет УСА”) [66]
  • Андреј Литвинов (2009-2010, јутарње издање за источне регионе Русије, суботња и дневна издања у новембру 2009 за европски део Русије, ноћна издања на РЕСТ Вести (Русија-24), заменила Анастасију Белају)
  • Олег Тонконог (2009-2010, издања за источне регионе Руске Федерације и РИЦ "Вести", заменио Салима Зарифа и Оксану Куваеву)
  • Анастасија Белаја (2010–2011, Вести у 11:00, 14:00 и 16:00 (Камчатка, Владивосток) за источне регионе Русије, „Вести“ у 8:00 (московско време) суботом за европски део Русије „Русија- 1 "," Вести "у 3:00 и 5:00 (московско време) у РИЦ" Вести "[67], август - децембар 2011, вести у 20:00 и 23:00 (Њујорк) на каналу" РТР- Планет УСА [68]
  • Екатерина Григорова (2010–2012, издања за источне регионе Руске Федерације и РТР-Планет УСА, заменила је Анастасију Белају, Оксану Кувајеву и Василија Журавлеву)
  • Марина Калинина (2013, једна суботња едиција, затим пребачена у ОТП)
  • Евгениј Попов (2013–2017, “Вести у 23:00”, “Вести у 20:00” у летњим и зимским празницима) [69]
  • Инга Иумасхева (2014–2016, “Вести. Јутро” за европски део Руске Федерације, Западна, Централна Европа и САД, питања за источне регионе Руске Федерације и “РТР-Планет САД”)
  • Олга Месцхериакова (2014–2016, дневна издања) [70] [71]
  • Николај Зусик (2014–2016, сви временски блокови, осим за „Вести у 20:00“ за ЕТР, Сибир и Урал, затим вођени од „Вести-Москва“)
  • Марина Губина (2014–2015, издања за источне регионе Руске Федерације и “Вести у 20:00” и 23:00 за “РТР-Планет УСА”)
  • Николај Долгачев (2015–2016, дневна издања, постао директор Калифорнијског ГТРК)

  • Анна Собко (1997—2001)
  • Цатхерине Ресхетилова (2001–2009)
  • Елена Ковригина (2002—2009)
  • Наталиа Зотова (2010–2014) [72]
  • Елена Уткина (2013—2014)
  • Виолет Грисхина (2014—2016)

Дописници и оператери Едит

  • Антон Волосхин (инжењер звука, умро у јуну 2014. године, радио је у програму 2013–2014) [74]
  • Игор Халперин (сниматељ, умро у јуну 2016.)
  • Јевгениј Голуб (умро у несрећи у мају 2003. године, радио је у Северној Осетији и Ростову на Дону) [75]
  • Андреи Дементиев (умро у јуну 2018. године, радио је у програму 1997-2000 у Израелу) [76]
  • Оксана Зеленко (погибла в ДТП в марте 2005 года, в 2002—2003 годах работала в Красноярске) [77]
  • Роман Кармен (первый оператор РТР и «Вестей», скончался в октябре 2013 года) [78]
  • Игорь Корнелюк (погиб в июне 2014 года, работал в программе в 2013—2014 годах) [74]
  • Александр Котыга (погиб в ДТП в ноябре 2004 года) [79]
  • Елена Курляндцева (скончалась в мае 2005 года, работала в программе в 2003—2004 годах) [80]
  • Евгений Лагранж (оператор, погиб в марте 2013 года, работал в программе в 2001—2013 годах) [81]
  • Якуб Манкиев (корреспондент в Ингушетии, убит в апреле 2013 года, работал в программе в 2000—2002 годах)
  • Андрей Назаренко (оператор, погиб в июле 2016 года, работал в программе в 2010—2016 годах) [82]
  • Юлианна Находкина (погибла в мае 2003 года после крушения вертолёта, работала в программе в 2001—2002 годах) [83]
  • Вадим Симоненко (скончался в феврале 2005 года, в 1992—2004 годах работал в Курской области) [84]
  • Юрий Сосницкий (оператор, работал в программе в 1990-х годах)
  • Сергеј Торчински (умро у децембру 2015, радио је у програму 1991-1994) [85] [86]
  • Витали Трубетскои (умро в септември 2013 г., работа в программе в 2000–2011 [87]) [88]

23:00, 23:30, 0:00, 0:30, 1:00, 1:30, 2:00, 2:30, 3:00, 3:30, 4:00, 4:30, 5:00, 5:30, 6:00, 6:30, 7:00, 7:30, 8:00, 8:30 (за снимање дупликата 2, 3 и 4 канал "Русија-1" удвостручује Азија и ЦИС канал "РТР-Планет")
12:00, 12:30, 13:00, 13:30, 14:00, 14:30, 15:00, 15:30 (у рекорду за дупло Унитед Статес канал "РТР-Планет")

23:00, 0:00, 1:00, 2:00, 3:00, 4:00, 5:00, 6:00, 7:00, 8:00 (за снимање дупликата 2, 3 и 4 канал "Русија-1" удвостручује Азија и ЦИС канал "РТР-Планет")
12:00, 13:00, 14:00, 15:00 (у рекорду за дупло Унитед Статес канал "РТР-Планет")

3:00 (уживо за дупликате 1 канал "Русија-1", дупли Унитед Статес канал "РТР-Планет" (од уторка до петка у лето), у снимку за дупло 2 канал "Русија-1")
4:00 (у рекорду за дупло Унитед Статес канал "РТР-Планет" од уторка до петка зими)
5:00 (уживо за дупликате 3 канал "Руссиа-1" у снимку за дупло 2 канал "Русија-1")
6:00 (у рекорду за дупло 1 канал "Русија-1" и дупли Азија канал "РТР-Планет")
7:00 (уживо за дупликате 3 канал "Руссиа-1" у снимку за дупло 4 канал "Русија-1")
8:00 (у рекорду за дупло 2 канал "Русија-1" и дупли Азија канал "РТР-Планет")
9:00 (за снимање дупликата 1 и 4 канал "Русија-1")

10:00 (у рекорду за дупло 3 канал "Русија-1")
11:00 (у рекорду за дупло 2 канал "Русија-1" и дупли Азија канал "РТР-Планет")

12:00 (за снимање дупликата 1 и 4 канал "Русија-1")
13:00 (у рекорду за дупло 3 канал "Русија-1")

15:00 (у рекорду за дупло 4 канал "Русија-1")

Татјана Ремезова (понекад)

17:00 (у рекорду за дупло Азија канал "РТР-Планет")
18:00 (у рекорду за дупло 4 канал "Русија-1")
20:00 (уживо за дупликате М канал "Русија-1" удвостручује Еуропе, ЦИС и Унитед Статес канал "РТР-Планет")

14:00 (у рекорду за дупло 2 канал "Русија-1")
16:00 (у рекорду за дупло 3 канал "Русија-1")
17:00 (у рекорду за дупло Азија канал "РТР-Планет")
18:00 (у рекорду за дупло 4 канал "Русија-1")
20:00 (уживо за дупликате М канал "Русија-1" удвостручује Еуропе, ЦИС и Унитед Статес канал "РТР-Планет")
23:00 (у снимању на каналу Русија-24 - проширени преглед)
3:00 недеља Унитед Статес канал "РТР-Планет")

14:00 (у рекорду за дупло 2 канал "Русија-1")
16:00 (у рекорду за дупло 3 канал "Русија-1")
17:00 (у рекорду за дупло Азија канал "РТР-Планет")
18:00 (у рекорду за дупло 4 канал "Русија-1")
20:00 (уживо за дупликате М канал "Русија-1" удвостручује Еуропе, ЦИС и Унитед Статес канал "РТР-Планет")
23:00 (у снимку на каналу "Русија-24")
3:00 Понедељак (у снимању за дупло Унитед Статес канал "РТР-Планет")

Новости - Култура Едит

Од 3. новембра 1997. до 5. октобра 2001. [91] и од 26. августа 2002. до 23. маја 2003. године, програм је емитован и на Култура ТВ каналу радним данима од неколико пута дневно (1997–1999) [92] до једног броја (у периоду 2000-2001 и 2002-2003) [93], у скраћеном облику, и са другим излагачима. У периоду 1997–1999. И 2000–2001. Године, издата су питања са скринсејвером сличним онима на РТР-у, 1999–2000. Под називом “Вести на Културном каналу”, у периоду 2002–2003. Под називом “Вести - Култура” [94] ] [95]. Од новембра 1997. до октобра 2001. у штампаним програмима је објављен као "Вијести" [96].

Невс + Едит

Коначно питање. Објављен је од 18. новембра 2002. до 22. августа 2013. радним даном, у плутајућем распореду - у почетку у 23:00, касније у 0:00 [38], на крају свог постојања - око 1:30. У почетку (до 10. јуна 2003. [97]) програм је објављен у формату талк схов - са водитељем Сергејем Пашковим [98]. Од 11. августа 2003. године, [99] постао је преглед занимљивих догађаја дана [100] у свету, земљи и њеним регионима. У различитим временима, програм су водили Глеб Пианикх, Елена Викходсева, Дмитри Киселев, Ернест Мацкевициус [101], Андреј Кондрасхов [102], Константин Семин, Салима Зариф, Татјана Ремезова, Елена Мартинова, Мариа Ситтел, Алекандер Голубев, Марина Ким, Игор Когевин, Фарида Курбангалеева, Оксана Куваева, Василиј Зхуравлев, Вера Тарасова, Елдар Базилија, Игор Каменски и други.

У Москви и московској регији објављено је издање из московског Вести студиа, у другим регијама - питања која је припремио локални ГТРК. Од 2010. године, програм је имао стару временску одредницу (узорак септембар 2001), али је прогноза само за европски део Русије.

Програм је емитован у Централној Азији из главног студија, а водили су га Игор Когевин, Салима Зариф, Марина Ким, Андреи Кондрасхов и други. Ако је у САД пуштање емитовано раније од европске верзије, онда је емитовање емитовано из студија главног Вести. Регије су имале своју верзију Вести + - све-руске, међународне и регионалне вијести, које је израдио њихов локални ГТРК. Али у Тули и Орелу, емитована је верзија западноевропске (то јест, "РТР-Планет").

Од 26. августа 2013. године, питање је отказано због чињенице да први број са својим излагачима почиње у 03:00 (Доубле-1 и РТР-Планет УСА).

Леад ат 11:00 ПМ Едит

Новости у 23:00 - Ауторски завршни програм, који је емитован на ТВ-у Русија-1, РТР-Планета, Русија ХД и Русија-24 у различитим временима.

22. августа 2013. године, Оксана Куваева је извела најновије издање Вести + програма, емитованог на Москви и Европи каналима Све-руске државне телевизије и радиодифузне компаније. Јевгениј Попов, шеф Бироа за руску државну телевизију и радиодифузију, стигао је из САД Тада се појавила идеја о стварању новог финалног програма. Прве епизоде ​​су емитоване на РТР-Планету (САД). Након стажирања, програм је почео да се емитује 17. октобра 2013. године на каналу Русија-24 у 23:00 по московском времену.

Од 24. фебруара до 13. марта 2014. године, програм је емитован на руско-1 каналу у трајању од 10 минута.

Од 24. фебруара 2014. године, програм се поново пушта на канал Русија-24 са временским размаком од 40-50 минута. Специјални програми програма се такође емитују у каналу Русија-24 у 21:00 са временом од 3 сата.

Од јула 2014. године програм је водио и дописник ВГТРК-а Максим Кисељов. Од октобра 2014. до марта 2015. године, програм је издат у дупликату у 02:00 МСК са амандманом на Греенвицх.

У Сјеверној Америци, на каналу Планета РТР, програм је изашао као редовно издање Вести из главног студија, а издавање дупликата емитовано је у источне регионе Русије. Предавачи су били Александар Ефремов (од 15. децембра 2014. до 30. јануара 2015. и од 24. фебруара до септембра 2015. године) и Оксана Куваева (од 5. септембра 2011. до 2015. године). Програм почиње у 23:00 ЕСТ (6:00 МСК (љети), 7:00 МСК (зими)).

Ова верзија Вести је 28. јуна 2016. године добила награду ТЕФИ као “Најбољи информативни програм” [103].

Од 2. фебруара 2017. Маким Киселев почео је да се измјењује у етеру са својим бившим колегом на првом каналу, Антоном Степаненко. Од марта исте године програм је водио Станислав Натанзон. У почетку је заменио лидере у случају њиховог службеног путовања или одмора, а затим је почео да води програм уместо Макима Киселева на сталној основи.

Да водим суботу Едит

Долази суботом. Израдио Директорат информационих програма ВГТРК. У почетку емитовано у 23:00. Од 1991. до 1993. године програм је водио Владислав Флиарковски, од 1993. до 1997. године водила је Светлана Сорокина, од 1997. до 2000. - Нелли Петкова, од 2000. до 2001. - Василиј Кикадзе. У јуну 2001. програм је затворен.

6. септембра 2008. године програм се поново појавио у емисији Сергеја Брилева у 14:00, касније у 20 сати [104] са временом од 1 сата. У периоду 2008–2016. Програм је емитован на принципу енд-то-енд емитовања: свако издање програма (11:00, 14:00 и 20:00) емитовано је уживо у свим временским зонама Русије (или дупликата - зоне ширења ТВ канала Русија-1). ). У случају пословног путовања главног домаћина, водитељи програма Вести проводе програм.

У формату који постоји од јесени 2008, програм има рубрике, специјалне извјештаје и интервјуе. Такође, програм је приказан на ТВ-у Русије-24 у 23:00 у ширем облику “за политичке гурмане” [105].

Од 10. септембра 2016. године, програм ће бити доступан само у 20:00 и 23:00. Такође у студију се појавио екран осетљив на додир.

Новости из седмице Уреди

Издато недељом од 16. септембра 2001. године. То је сажетак свих догађаја у недељи. У целој историји програма, лидери су се мењали неколико пута. Од 16. септембра 2001. до 13. јула 2003. модератор је био Евгени Ревенко [106]. Од 31. августа 2003. до 11. фебруара 2007. године, програм је водио Сергеи Брилиов. Од 18. фебруара 2007. до 13. јула 2008. године, програм је водио Андреи Кондрасхов [107]. Од 7. септембра 2008. до 8. јула 2012. године, програм је водио поновоЕвгени Ревенко [108]. Од 9. септембра 2012. године, лидер је постао Дмитри Киселев [109] .

До 2013. године, укључујући и током летњих празника, умјесто „Вијести седмице“ изашло је уобичајено издање програма „Вести“. Од марта 2014. године, током одсуства водитеља Дмитрија Киселева у вези са летњим празницима или празницима, емисија „Вести у 20:00“ емитована је недељом у формату сумирања седмице [110].

Да води Детаилс Едит

Објављен је од 10. јануара 1994. до 23. маја 2006. (са прекидима). Домаћини програма били су Сергеј Доренко, Николај Сванидзе [111], Владислав Флиарковски [112], Дмитриј Јакушкин [9] (1990-их), Сергеј Пашков [113], Татјана Алдошина, Андреј Бистритски [114], Дмитриј Киселев [115], Ернест Мацкевициус [116], Дмитриј Дибров [117], Сергеј Брилев (све 2000. године) и други. До јесени 2001. године програм се звао Детаљи, али након спајања Вестија у 17:00 (пуштен је прије 11. октобра) и у 11:00 часова овим програмом, примљено је ново име. Детаљи ”[118].

Да води Дути Парт Едит

Прво издање програма “Вијести. Дежурна јединица "појавила се на ТВ каналу" Русија "1. јула 2002. године. Већ дуго времена програм је емитован у радним данима сваког дана у износу од 4 до 5 бројева: први је изашао ујутро, а последњи - око 4-5 ујутро, пре него што је канал поново почео [119]. У суботу до 2014. финално издање је објављено у 11:20. У периоду 2014-2016, само је једно издање објављено радним данима у 14:50. Тренутно се програм емитује на ТВ-у Русија-24: стандардна издања радним данима у 15:05, 17:30 и 21:30, финално издање суботом у 18:30. Предавачи - Татиана Петрова, Дмитриј Смирнов. Сличан програм је постојао још од 1997. године, али је назван “дежурна јединица”, а израдили су га заједнички уредници Министарства унутрашњих послова Руске Федерације и ЦЈСЦ Телепројецт.

Да води Локално време Уреди

Постоји од 2001. године. Регионалне новости локалних ГТРК (огранци медијског холдинга ВГТРК). Оне се емитују радним данима од 5:00 до 21:00: блокови у оквиру „Вијести. Јутро "(7. и 35. у сату од 5:00 до 9:00), три дневна издања - у 11:25, 14:25 (у републикама на регионалном језику) и 17:00, вечерње финално издање - у 20:45. Распоред викенда: дневни излазак - у 11:20, завршно недељно издање (у Москви се зове „Недеља у граду“, у другим регионима - „Локално време. Недеља“) - у 8:40.

Приближно од 2002. до 2008. године, на крају објављивања Вести, у 20:00 часова, лидер главног града је кратко време дао реч било којем од водећих регионалних Вести (укључујући Вести-Москва) на кратко време, и Тридесет секунди додељеног времена требало би да укратко наведу шта ће публика вашег региона детаљно извештавати [120]. Мало касније, ова процедура је почела да се одвија у питањима у 11:00, која су се појавила у источним регионима као вечерње пуштање.

Да води Едит Едит

Од новембра 2005. до краја 2012. године, у оквиру програма, у 11:00 и 17:00 сати, „Вести. Економија ”, коју су представили представници у истом информативном студију. Алекандер Кареевски, Нина Романова, Алекандер Голубев, Екатерина Гринцхевскаиа, Татиана Ремезова [121], Олег Обукхов, Анна Лазарева, Светлана Столбунетс и други водили су у различито вријеме.

Вести - Спортс Едит

Објављен је од 13. маја 1991. до 2. јуна 2013. године. У почетку, програм је постојао као рубрику након блока друштвено-политичких информација у поподневним и вечерњим издањима Вести, како са гласом коментатора, тако и са излагачима у студију. Од 2. септембра 2002. до 7. августа 2003. године, објављен је и као независни програм на каналу „Русија“ у поподневним и вечерњим сатима [122]. Издања су водили Николај Попов, Владимир Иваницки, Дмитриј Анисимов, Сергеј Анисимов, Олег Жолобов (1990-те), Екатерина Коновалова [123], Антон Сергеев, Антон Зајцев [124], Дмитриј Губернијев и Игор Будников (2000) 122].

У јуну 2003. године, након што је покренута партнерска телевизија Спорт, програм је постао главни информативни програм канала. Истовремено, у програму су се појавили нови излагачи - Маким Демков, Олга Васиукова, Иана Батирсхина, Павел Цхеремисин и други. Касније су им се придружили Алекандер Кузмак, Дариа Молцханова, Дариа Лаврова, Денис Стоиков. Програм је емитован уживо на Спорт ТВ каналу, а затим у Русији-2 (5-6, касније 4-5 бројева дневно). 12-часовни проблеми су се појављивали са титловима у облику трчања, ау преосталим питањима најновији спортски резултати су пријављени у траци (почевши од 2010). Као и већина програма ТВ канала Русија-2, није имала стално емитовање. Обично је програм емитован у 6:45 ам-17: 00 пм, 9:00, 12:00, између 16:00 и 19:00, око 23:00, а такође је завршено ослобађање око једног ујутро. До 2010. године, програм је објављен и на руско-1 каналу као рубрика у програму Вести, али у редукованом облику (3-5 минута) и само у саопштењу у 11:00, глас предавача био је само иза сцене. До 2013. године емитован је у источним регионима Русије, од 3:00 до 10:00 по московском времену.

3. јун 2013. програм је затворен. Уместо тога, изашао је програм "Биг Спорт" са истим распоредом емитовања, али са продуженим временом и другачијим форматом. Од 18. августа 2014. до августа 2015. године програм је емитован на ТВ каналу „Спорт“ (издања су припремиле колеге из ТВ канала „Русија-24“). Програм је имао и апликацију “Детаљи” - интервју са Андрејом Шљапниковим са спортским звездама.

Да води Притисните Едит

Објављена је од 1996. до 2000. године (?) Годину дана, у почетку - под насловом и насловом "Вијести са новинских страница". Рубрику су представили предавачи у истом информативном студију, на позицији на страни главног излагача. То је био преглед новинских наслова и занимљивих чланака руске периодике за последњи део дана, са извештајима новинара, синхронизованих новинара и новинских уредника.

Од 2006. до 2009. објављен је као посебан програм на информативном каналу Вести са водитељем Андрејем Јегоршевом, познатим из програма Пресс Екпресс [127].

Леад ат 20:00 Едит

Од 8. септембра 2014. диплома у 20:00 се издаје радним данима као посебан програм. Појављује се на европској територији Русије, Сибира и Урала на каналу "Русија-1", а на каналу "РТР-Планета" објављује се за све верзије канала. На Далеком истоку, програм "Понашање у 20:00" као посебан програм не емитује се. За време празника или летњих празника емисије "Вести у суботу" и "Вести недеља" такође се одржавају суботом и недељом (у формату финалног издања за недељу дана).

Замјеник главног уредника Едит

  • Нели Петкова (1996-1998)
  • Сергеј Курохтин (1999–2000)

У случају ванредних ситуација великих размјера, програми за хитне случајеве се ослобађају без фиксног времена и трају од неколико минута до неколико сати.

  • У ноћи 3. октобра 1993. године, након искључења свих телевизијских компанија које су емитовале из Останкина, РТР-а и Вести, као и петербуршке телевизије, постале су једине телевизијске канале који су остали у етеру. Из резервног студија на Иамскоие Поле, Вести су извјештавали о току догађаја те ноћи. Ваздух је водила Светлана Сорокина (01:00, 04:15), Николај Сванидзе (21:00), Валери Виноградов (20:00, 23:05: регуларна издања).
  • 4. октобра 1993. емитована су хитна питања Вести, која су емитована у 06:10 (коју је водио Михаил Пономарев), 08:00 (Светлана Сорокина), 14:20 (Валериј Виноградов, у којем је ЦНН уживо преносио напад на зграду Врховног вијећа). РФ).
  • На дан пада подморнице К-141 "Курск" у августу 2000. године емитована су специјална издања "Вести". Током тих разговора, Аркадиј Мамонтов, дописник програма на крсташу Петра Великог, рекао је гледаоцима најновије вести везане за ову трагедију. Посада РТР била је једина дозвољена на крстарици [135] [136]. Предавачи су били Анастасиа Мелникова [137], Михаил Зеленски, Михаил Антонов.
  • Током пожара на Останкиној кули 27. августа 2000. године, на каналу су се периодично појављивали специјални вести са директним укључењима на тему. Пре прекида емитовања у Москву и Московску област, канал је успео да емитује емисије у 17:00 и 18:00, прекидајући емитовање са светског првенства у класи Формуле 1 [138]. Водитељ је био Михаил Антонов.
  • Дана 13. априла 2001. године, на дан пуштања на слободу Павла Бородина, емитовано је специјално издање Вести. Излагач је био Јевгениј Ревенко [139].
  • Дана 11. септембра 2001., на дан терористичког напада у Сједињеним Америчким Државама, објављена су саопштења која су била посвећена ситуацији, а експериментално емитовање канала ЕуроНевс са руским преводом емитовано је на ноћном ваздуху са логом РТР. Предавачи су били Сергеи Брилиов, Михаил Антонов, Анна Титова, Евгениј Ревенко [140] [141].
  • 22. септембра 2001. објављен је специјални број Вести, који је говорио о састанку лидера снага безбедности у Сочију са председником и о изградњи америчке војне групе у Азији. Водитељ је био Михаил Антонов.
  • Дана 27. октобра 2001. године издато је посебно издање Вести, посвећено успону на подморницу Курск. Излагач је био Сергеи Брилев.
  • Од 23. до 26. октобра 2002. године, када су таоци снимани у позоришном центру на Дубровки, објављена су специјална издања "Вести", са прекидима других садржаја или без прекида. Предавачи су били Сергеи Брилиов, Алексеј Фролов, Елена Викходсева, Мариа Ситтел, Евгени Ревенко [142] [143].
  • Током избијања непријатељстава у Ираку (средина марта 2003. године), саопштења за медије такође су се појављивала сваки сат и сат од раног јутра до вечери [144]. Дописник програма Алекандер Минаков [145] [146] [147] први је говорио о почетку непријатељстава у Ираку.
  • 30. и 31. маја 2003. године, током самита земаља ЗНД-а и Русије-ЕУ, програм је изашао из теренског студија изграђеног на острву Зајачи у Санкт Петербургу. Выпуски имели название «Вести-Нева» [148] . Ведущим вечерних выпусков был Михаил Антонов.
    • Выпуски из выездной студии на Заячьем острове также выходили во время 32-ого саммита «Большой восьмёрки». Всего в таком формате вышло три программы продолжительностью 20 минут. Первые два выпуска вышли 14 и 15 июля 2006 года в 23:00, третий — 16 июля в 17:00. Ведущим был Андрей Кондрашов [149] .
  • 29 июня 2003 года вышел специальный выпуск программы, в котором сообщалось о военно-морских учениях в Балтийском море и о встрече президентов России и Польши в городе Балтийске в рамках данного мероприятия. Выпуск провёл Михаил Антонов.
  • В день обрушения крыши в аквапарке «Трансвааль-парк» 14 февраля 2004 года в 23:00 вышел специальный выпуск «Вестей» [150] .
  • На дан смрти предсједника Чеченске Републике Акхмат Кадиров, 9. маја 2004. године, емитоване су и специјалне вијести [151].
  • У току терористичког чина у Беслану, са почетком у 14:00 часова 1. септембра, све дневне вијести (1. - 3. септембар 2004.). Прве информације о инциденту су добијене у овом броју у 14:00 часова из извештаја који је припремила Маргарита Симониан, сопствени дописник програма у Краснодару [145] [152] [153]. Питања су водила Елена Мартинова, Михаил Антонов, Мариа Ситтел и други.
  • На дан годишње поруке предсједника Руске Федерације 25. априла 2005. објављено је 5-минутно специјално издање Вести са водитељем Михаилом Антоновим: те године је ТВ канал Русије једини добио право да у потпуности емитира годишњу поруку предсједника Русије: за успоредбу: канал ”и ТВЦ су показали само скраћену верзију, враћајући се на раније планирани распоред емитовања, а НТВ се ограничила на само мали извјештај у саопштењу за јавност [154].
  • На дан пада Ту-154 у близини Доњецк, 22. августа 2006. у 18:00 часова, објављен је специјални број Вести. Излагач је био Андреј Кондрашов.
  • Дана 10. фебруара 2007. године, пуна верзија Путиновог мунцхенског говора емитована је од 19:30 до 20:20 као дио емитованог програма [155].
  • Питања у нон-стоп моду објављена су у данима сахране првог руског председника Бориса Јељцина [156] и патријарха Москве и Русије Алексеја ИИ (9. децембар 2008.) [157]
    • Дана 25. априла 2007. године, опроштајна церемонија и сахрана Јељцина емитовани су у оквиру програма у времену од 13.15 до 17.00, водећи су Мариа Ситтел и Николаи Сванидзе, па их је заменио Ернест Мацкевициус. У то време, Россија је била једини телевизијски канал који је снимио опроштајну церемонију за првог председника Руске Федерације Бориса Јељцина (паралелно су и други ТВ канали умножили његову слику - Први канал, НТВ, ТВЦ, Пети канал, Вести).
    • 9. децембра 2008. године, као део програма за емитовање, емитовање сахране патријарха Алексеја ИИ било је праћено и објашњењима за публику, која је почела у 8:00 и завршила око 14:50 [158]. Руска православна црква је затражила од телевизијских канала да не емитују погребно живљење, а емисија је била прекинута због етичких разлога [158]. У овом случају, слику су дуплицирали само два ТВ канала: "Први канал" и "Вести" [159].
  • 17. маја 2007. године, од 9:00 сати, одржана је посебна емисија Вести, посвећена поновном уједињењу Руске православне цркве и РОЦОР-а и прве заједничке богослужбене службе. Водитељ је био Михаил Антонов.
  • У данима непријатељстава у Јужној Осетији у августу 2008. појавила су се и посебна саопштења која су се кретала од неколико минута до сат времена [160]. Питања су водила Елена Викходтсева, Константин Семин, Ернест Мацкевициус и Андреј Кондрашов.
  • 17. јануара 2009. године у 18:17 приказан је специјални број Вести са пуним преносом уживо на Московској међународној конференцији о снабдевању руског гаса Европи уз учешће председника Дмитрија Медведева [161]. Излагач је био Сергеи Брилев.
  • Дана 2. априла 2009. године у 22,50 часова објављено је специјално издање Вести са снимком конференције за штампу руског председника на самиту Г20 у Лондону. Излагач је био Константин Семин.
  • Дана 29. марта 2010. године, на дан експлозије у московском метроу, приказан је само један посебан број, који је стављен на распоред емитовања у 13:30 сати. Претходно су прве информације о терористичком акту кратко саопштене у планираном издању у 11:00. Као резултат тога, на телевизијски канал пао је талас критике и оптужби за нефункционалност његовог информативног сервиса [162].
  • Током катастрофе у близини Смоленска и смрти пољског предсједника Лецха Кацзинског (10. април 2010.), посебна издања Вести емитована су током дана. Прво издање је објављено по плану у 14:00. Онда су посебна питања трагедије одржана у 16:55, 17:55, 0:00 [164].
  • Дана 24. јануара 2011. године, на дан терористичког напада на аеродром Домодедово, приказана су само два специјална броја Вести у 6:05 и 23:00 [165]. Као резултат тога, на телевизијски канал пао је талас критике и оптужби за нефункционалност његовог информативног сервиса [166].
  • Дана 7. јула 2012. године, на дан поплаве у Кримску, објављено је специјално издање „Вести у суботу“ о инциденту [167]. Дана 15. јула 2012. године, око 23:00, објављен је специјални број "Вести" са извештајима о председничкој посети граду погођеном поплавама недељу дана раније [168].
  • 15. фебруара 2013. у 23:20, издат је специјални број "Вести" са директним преносом из НАСА-е у вези са прилазом астероида под кодним именом 2012 ДА14. Излагач је био Андреј Кондрашов.
  • У вези са политичком кризом у Украјини крајем фебруара 2014. године, у 23:00 ујутро је било емисија „Вести“ код Јевгенија Попова.
  • У вези са оружаним сукобом у Украјини 2014. године, неки проблеми „Вести“ у 20:00 сати били су са значајно повећаним временом (до 2 сата) [169]. Испрва су таква питања ишла у два дијела са паузом на програму "Лаку ноћ, дјецо!" [170], затим у једном блоку, премјештајући почетак након надолазеће серије на 20-30 минута.
  • 18. марта 2014. године у 14:50 часова, специјално издање програма приказано је у директном преносу непланиране жалбе предсједника Руске Федерације из Кремљске дворане Св. Ђорђа - кримски говор Владимира Путина [171]. Емитовање је водио Андреј Кондрашов.
  • Дана 17. јула 2014. године, на дан авионске несреће у Украјини, у 23:00 сати емитовано је специјално издање Вести [172]. Излагач је био Јевгениј Попов.
  • Дана 6. фебруара 2015. године, у 23:31, објављено је специјално издање Вести у којем су објављени резултати преговора Меркел, Оланда и Путина о Украјини у Москви [173]. Водио га је Ернест Мацкевициус.
  • Дана 11. фебруара 2015. године у 22:13 часова објављено је шестоминутно специјално издање Вести са директним преносом дописнице Олге Скабаиеве [174]. Тема: "Састанак" Норманске четворке "у Минску: Меркел, Оланд, Путин и Порошенко. У периоду од 23:00 до 5:00 часова било је још 4 специјална издања на исту тему, од којих је последња почела у 3:00 и завршила у 4:57 по московском времену. Све посебне теме водио је Ернест Мацкевициус. Између 23:30 и 3:00, програм „Специјални дописник“ је емитован у емисији са Јевгенијем Поповим. У 0:30 и 1:30 програм је прекинут објављивањем "Вести". У 5:00 ТВ канал је емитован у складу са планираним ТВ програмом.
  • На дан рушења руског авиона у Египту 31. октобра 2015. године, планирано издање "Вести у суботу" са Сергејем Брилевом у 14:00 сати трајало је око пола сата и било је потпуно посвећено овој теми. Тада је у 16:45 објављено посебно издање програма на исту тему, које је завршено у 17:45 сати. 1. новембра 2015. године објављена су специјална издања "Вести" са новим детаљима са судара [176] у 8:00, 10:20 (уместо програма "Вести-Москва. Недеља у граду"), 11:00, 14:00 и 16:30 [177]. Сва питања су водила Евгенија Розхкова.
  • У вези са терористичким нападима у Паризу, који су се одиграли у петак, 13. новембра 2015. године, планирано издање "Вести у суботу", емитовано наредног дана у 14 сати, трајало је око пола сата и посвећено је овој теми [178].
  • 16. и 17. новембра 2015. године, у 22:50, било је посебних питања посвећених догађајима везаним за терористичке нападе у Паризу и операцији руске аероспацеске снаге Руске Федерације у Сирији, као и на истрагу о паду авиона А321 у Египту.
  • У ноћи између 12. и 13. фебруара 2016. године, око 1:34 по московском времену, објављен је посебан број посвећен исходу сусрета патријарха Кирила и Фрање на Куби. Излагач је био Андреј Кондрашов.
  • 19. марта 2016. године, на дан пада авиона Боеинг 737 у Ростову на Дону, у 17:00 часова одржана је посебна емисија 15-минутног програма посвећеног овој теми. Излагач је био Јевгениј Рожков.
  • Дана 18. септембра 2016. године, на дан избора посланика Државне думе, у 17:00 часова објављено је ванредно планирање петоминутног програма, који је извештавао о процесу гласања. Планирана питања у 11:00 и 14:00 су готово посвећена изборима [179]. Сва питања водила је Ирина Россиус.
  • У ноћи између 27. и 28. јануара 2017. у 0:00 пуштен је 15-минутни ванредни број Вести, који је сумирао дан. Излагач је био Андреј Кондрашов.
  • Дана 3. априла 2017. године, нови детаљи експлозија у метроу Санкт Петербурга описани су у планираном издању у 17 сати, што је трајало 50 минута. Излагач је био Јевгениј Рожков.
  • У ноћи између 17. и 18. августа 2017. године у 00:30, издато је посебно издање од 15 минута, потпуно посвећено терористичком нападу у Барселони. Излагач је био Јевгениј Рожков.
  • 14. априла 2018. у 10:10 часова објављен је специјални број "Вести" у трајању од 6 минута, у којем је описано покретање ракетног напада на владине објекте у Сирији. Планирано издање у 11:00 такође је било посвећено овом догађају. Излагач је био Јевгениј Рожков.
  • 19. јуна 2018. у 23:04 и 1. јула 2018. у 19:55, на крају утакмица руске репрезентације на Светском првенству са тимовима Египта и Шпаније, издата су посебна издања програма у трајању од 37 односно 42 минута, посвећена овим догађајима. Водећи у оба случаја био је Евгениј Попов, који је емитовао са стадиона "Ст. Петерсбург" и "Лузхники", респективно.
  • 31. августа 2018. године у 23:00 по московском времену емитовано је специјално издање Вести у вези са смрћу шефа ДПР-а Александра Закхарченка. Водио га је Ернест Мацкевициус.

Двоструко, 1995. и 2001. године, телевизијски програм Вести освојио је награду ТЕФИ у номинацији за најбољи информативни програм. У 2016. години награда је додељена и програму „Вести у 23:00“, који је објављен на ТВ-у Русија-24 [103].

Погледајте видео: Весић: Вучић показао да води рачуна о свим грађанима Србије (Децембар 2019).

Loading...